Va gör vi, nu kör vi!

Nu kör vi igen... Efter stor påtryckning ska vi göra ett försök med bloggen igen! Ikväll kan jag utlova en ny gästbloggare!
Nu är vi i Helsingborg å lever lullanlej! Doftar på rökelse och är fotboll! HIF är cup, cup, cup, vinnare! Simon hare najs i sin 27 kvm are till lya! mycket växtligheter som han tar hand om och en terrass me konstant solljus!
4 studenter här kan på ytan se lite lätt kaotiskt ut men! Ur röran föds krativiteten och ikväll är det jag som står för matlagningen! Först tänkte jag mig en ganska fin måltid med nån fin köttbit och lite goda tillbehör. Men efter ha rådfrågat hos kött-tanten och hon berättat att sjömansbiff kan ta flera timmar att tillaga! DEN TIDEN HAR VI INTE!
OCH efter att det är många kräsna viljor så slutade det hela i ett fjasko!
KORV MED BRÖD som ingen ens orkar tillaga!
JAG pallar inte ens värma glöggen så nu sitter jag å fuktar strupen med kall glögg! Men det är gott det me!
vesslans kolonilott2011
tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0