Junipojke!

 

MIn bror pilen  http://angelswithoutwings.wordpress.com informerar ofta om att han har häftiga experter från Slovakien på sin arbetsplats som fixar och hjälper till massa. Tänkte bara att igår kväll hade vi också experter på mitt jobb. Från Åseda i och för sig men expert är ju alltid en expert. Just våran expert var expert på el.

Jag tycker Södra borde byta ut sina vackra naturbilder i sina årliga kalendrar mot anställde som poserar framför en plankbit eller en robust C24. Det vore grejjer det. Blir det verkligehet ställer jag mer än gärna upp som Junipojke.

En sak är ändå säkert Sågverk <3<3<3<3<3.......



Att fylla år är ju grejjer det... men det här med facebook känns ju som det har gått på tooook för långt!








tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0