gäst-bloggare 7

Heeeej alla virre-fans :) ledsen att göra er besvikna, men även denna gången är det inte allas våran snygg-virre som skriver. Guess who?! Jo, idag är det soffans tur att gästblogga, and that's me. Vet ni det att ifall man är kompis med Virre, så får man genast nya kompisar. På willys (<3) där vi båda jobbar och även har fest vareviga dag, där blir man mer omtyckt när dom märker att han tycker om en lite sådär extra, vilket alltid är kul :) Ikväll är det en fin kväll, vet ni. För ikväll umgåsas jag med mina två bästa vänner, mina två bästa BFF's i hela världen. Simon Jonsson (skräll, jag vet, men han kände det att ikväll är kvällen kommen då vi alla tre skulle träffas) och victor ewaldsson. Vi hänger lite i simmes nya, Asfina lägenhet. Myyyyyyys :) Nu får det nog räcka, men hörrni, kom ihåg att det finns fina människor här ute i världen, och ifall ni inte märkt det än, så ett tips, kom till huset jämte bion i Vetlanda, gå in genom en dörr och gå så långt som att du inte tror att man kan bo där, där går du in! Bra (: Love you <3 /Soffan - the one and only.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0