Love is in the building

Idag har vi lite av ett kärlekstema på bloggen mitt uppe vi vårat uppsatts srivande kom vi in på ämnet galanta damer som vi så ofta gör! Hela dagen förvandlades till en stor kärlekslåt tillställning. Kärlekslåtarna haglade ut ur högtalarna och det va svårt att hålla tillbaka tårarna.

Vi spelar så högt att några personer i rummet brevid bankar i väggen och skriker till oss att vara tysta! MEN VI BAR SPELAR! LÅT KÄRLEKEN SEGRA!

Jag bestämmde att tomas och linus skulle mixa ihop deras topp tre kärlekslåtar genom deras liv! De ska vara så vackra och fina att ni skulle kunna rusa till er älskade nakna i ett spöregn med enbart en gitarr på ryggen och en blombukett i högra handen och knacka på dörren till dess livs kärlek!

Även skulle alla låtar kunna vara ett givet inslag vid deras respektive bröllop! "OJOJOJO om de skulle kunna" (Linus 2011).





LINUS "från mig till dig"

Iris - Goo goo Dolls

The Book of Love - Peter Gabriel

Bed of Roses - Bon Jovi




Tomas änndarade sin lista in i det sista! Men nu är den förevigt ristad i sten!
Tomas har redigerat sin lista vilket inte är okej!
Hans Beslut om om ni undrar får ni fråga honom på nr:0709934687

TOMAS "Episk kärlek"

Oasis - Wonderwall

Star Wars - Arcoss the Stars

Ziggy Marley - Beach in Hawaii




sårbarhet!



Hårda pojkar har också känslor!









tack för mig hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste nog säga att Linus ligger snäppet före min käre hane...Fast jag har nog inte hört Tomas 2 sist nämnda låtar..kanske bäst jag gör det eftersom han kommer fria typ vilken dag som helst lixom! Puss på er softisar<3

2011-01-03 @ 19:42:24
Postat av: Anonym

ovanstående inlägg var föressten från världens mest awesomeast Ramona.

2011-01-03 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0