sagan om Johnossi

När jag bloggar brukar jag vilja ha det trivsamt runt omrikg mig! Hamna i rätt flow!

När jag bloggar vill jag ha:

Soligt så jag kan sitta utomhus

Bra musik i mina lurar

Något gott att smaska på (hellst cheescake)

Något fint att dricka till en kopp vällagad kaffe eller te

Inspiration

 

Nu till något hemskt trevligt! 17 september kommer ett av Sveriges Najsigaste band till Junkan och jag vill dit! Johnossi är on tour och gör ett hembesök i Husqvarna folkets park. Jag skulle vilja vara polare med John och Oskar dom verkar sköna. Nu hittar jag bara på, men är det inte finnt att dessa två unga herrar en dag fick en önskan om att starta ett band en kunde spela trummor och en gitarr. Egentligen skulle dom säkert vilja ha med bas och trumpet och fler gitarrer och grejer med dom hade inga andra polare så dom bestämde sig för att köra ändå! BARA TRUMMOR OCH GITARR! Någon som vill följa med och skrika sig hesa till dessa två herrar?

Idag fyller Grusbarns brodern år och jag vill celibrera honom!

Grattis Joffe!

 

tack för mig, hej!


Kommentarer
Postat av: Soffan!

HAHA, jag gillar valet av Joffe-bilden ;)

2010-10-01 @ 13:04:26
URL: http://ienannandelavlandsbro.wordpress.com/
Postat av: Pauline

Åh, Johnossi!! En sån affe (pallar inte skriva affisch) har jag allt på min vägg!

2011-01-24 @ 00:04:09
URL: http://peterisfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0