Ma vie future

Dagen började med att jag träffade en verkligen inspirerade dam som delade med sig av fina tankar! Precis vad som behövs en Söndagsmorgen!

i Jönköping/Dalvik ligger mitt framtida hus! I Just love it! Om ägaren läser min blogg säg till när du har tänkt sälja det. JAG KÖPER.! Det är gammalt och vitt fast ändå nytt typ. Röda fönster och svarta detaljer! PÅ vägen hem från skolan brukar jag stanna till där och drömma mig bort en liten stund! Det går inte beskrivas det måste upplevas! Undra vem som bor där?

 

 

Utan för mitt vita hus ska den här bilen stå!

 

En svart Audi A5 den är också muma! Iband är det gött att få drömma sig bort lite! Jag tror att drömmar är bra. Ett litet råd från mig till dig. LÅT ALDRIG NÅGON FÅ SLÄCKA DIN DRÖM!

Eftermiddagen spenderades på Furuviksvallen Tillsammans med sanna johanna billie och robboti. Vi fick dock se en ganska sömnig match mellan Bankeryd BK och FC Syrianska.

Kämparna är dock glada efter matchen. Tacco var lite bitter dock ty hans Syrianska torskade med 4-0

 

Idag fick OVE sista ordet!

Mina två närmaste dagar kommer jag spendera i Brittebo för att tillverka saker i skinn och läder, så kommer förmodlingen inte kunna blogga då..

tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: frajday

Jag har redan paxat det huset, såg det före dig! jag blev kär i dom svarta makiserna första gången jag såg det! löööve it

2010-09-12 @ 21:15:11
Postat av: Elina

HAHA en riktig bloggare, men visst! klart det är så. och du bloggar snart för stureplan.

2010-09-13 @ 00:06:09
URL: http://eaed.blogg.se/
Postat av: Dan the man

EY, du läser till dagis fröken, hur 17 ska du kunna ha råd med detta? Aja, du får lycka till med SvenskaSpel... (Du skulle dock vara värd bilen, för det ju nått skit med dina vindrutetorkare!) ;)

2010-09-13 @ 16:03:17
Postat av: Anonym

haha drömmer du inte lite för mycket nu :)

2010-09-16 @ 13:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0