lördag

Idag är det lördag...

Det var varit en mycket mycket bra dag! Den började med en väldigt väldigt trevlig fika på stan!
Sedan åkte jag och spelade vollyboll i Hövdingen... Det var också väldigt trevligt och två timmar gick super duper snabbt!

Det nu sitter jag och mys och simme och tittar på ett pogram som simme tycker är galet spännande, jag tycker väl inte riktigt det. Mys va lägesen man såg, han är skogshuggare och den mens manliga grabb jag vet om! Om jag någon gång får välja livakt åt mig (om jag till exempel skulle bli statsminister) skulle jag välja honom!

 

Mys är killen i kundkorgen! Vi är bra på att shoppa!

Föresten ska vi spela fotboll mot honom imorgon! Hans lag är klara seriesegrare och jag vill här grattulera dom offentligt! GRATTIS ALSEDA/ÄDELFORS! Men vi ska allt ge dom en bra match imorgon!

 

Nu verkar det som att vi ska till Ingarp, simme vill dit och idag är det hans dag!

 

tack för mig, hej!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

konstigt... jag började också lördagen med en väldigt väldigt trevlig fika / M

2010-09-26 @ 20:36:08
Postat av: debbie

ni är så söta!

2010-09-27 @ 15:59:38
URL: http://debbieg.blogg.se/
Postat av: Anonym

En fråga.. är du ute på marknaden?

2010-09-28 @ 00:20:13
Postat av: GRUSBARNET

hahaha vadå ute på marknaden? Ramkviilamarknad är första lördagen i juni varje år innan dess ingen marknad.. haha

2010-09-28 @ 00:29:46
Postat av: Anonym

haha meeeehh :P

2010-09-28 @ 08:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0