trevliga föreläsningar!

 

På HLK kan man finna många intressanta föreläsningar dagens tips hittade jag när jag satt och manglade på toan! En förelsning om seriefiguren TINTIN.  28 okt. Be there, jag kommer förmodligen inte vara där. Hade den handlat om Kalle Anka hade jag lätt varit där! (Jag hoppas på en föreläsning inom det området). Under föreläsningen kommer det finnas möjlighet till en frågestund. "allt du skulle bilja veta om Tintin men aldrig vågat fråga om".

 

 

"Att pilla på kvitton kan ge cancer eller hormonrubbningar" informerade en klasskamrat mig om idag!

 

 

Dagens tävling består av att säga vilken av dessa två skjortarmsvikning som är att föredra? Skriv gärna och tyck till. Jag vet ju vilken jag föredrar men det håller jag hemligt!

 

Jag skulle skrivit lite om helgens klass/lagfest men jag måste nog skjuta lite på det för jag har inga bilder och då blir det inget kul! Men det kanske kommer!

 

 

 

 

tack för mig, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0