Tobbe tjatar!

Nu har Tobbe tjatat nog han vill ha ett blogginlägg om helgens klassfest! Ja och jag gör ju narturligtvis som mina bloggläsare vill! (Det blir nog till och med lite Tobbe special)Kvällen började just hemma hos tobbe med Fifa och poker! Det är fantastiskt trevligt och världens bästa kombo! Sjukt sweet även om jag suger på alla tv-spel som finns! Men men! Robotsandra ville hemskt gärna joina grabbarna så hon kom förbi och satte omedelbums igång att se till så att vi skulle komma stiliga nog till festen!



Robotsandra stryker och, ja pojkarna ser på! Jämställdhet 2010!


Se så stiliga vi blev jag och Tobbe (vars brorsa man in muckar med) älskar att posa!



Årets man Jönköping 2010?

I samlad trupp och gastandes Barappapapa papa papa Tollonen! (Festfixaren) äntrade vi festen. Tobbe som är en riktig kvinnokarl manglade i sig maten snabbt för att få så mycket tid över som möjligt för kvinnorna! Han bjöd upp Zwettler till dans och hej vad det gick! Dansbandsfestivalen nästa? Nästan så att stackars Emelie inte hänger med i alla svängar, men Tobbe som är stabil räddar upp de flesta situationerna med sina enorma armar och Emelie kan känna sig trygg!

Tobbe tar det så kallade Fripedturen som går ut på att kvinnan hamnar i mannens armar. Se så lycklig hon är!

 

Sedan var det dags för kvällens duell! Jag mot Tobbe, man mot man, lantis mot lantis. En helt ny värld skulle sjungas med inlevelse och fantastisk ton! Tobbe vann som den disney fantast han är! Dock vill jag poängtera att jag tvingades vara Jasmine och hennes toner går aningen för högt för mitt register! Men jag stod där som en förlorare! Kejll är skeptisk!

 

Besviken kille - Nöjd kille 0 - 1

 

Mycket trevlig kväll med vackra tårdrypande tal och mycket glädje! Men till nästa gång PILLA INTE PÅ MIN QUEUE LISTA. Det var mycket mygel med den. Det vill jag inte vara med om mer! OKEJ?

 

 

tack för mig, hej!

 


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Haha, du är bäst!:D

2010-10-20 @ 17:41:13
Postat av: Lager

För helvete Tobbe, sluta sjunga vår låt med andra människor! Blir ju sjukt besviken på dig!

2010-10-21 @ 13:15:45
Postat av: Mariaserena

Fan vad du är snygg man!

2010-10-30 @ 18:06:10
URL: http://www.bahrettah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0