johan davidsson

Nu sitter jag hemma hos min syster och hennes fästman Daniel Hall, Daniel är som man kan tro inte bara ett bra pojkvännsmatreal utan även en hockeykännare av rang. Vi sitter här i detta nu och kikar lite slött på hv-timrå. Det är trevligt för dom föder mig med gott fika varje gång jag är här.
Men tillbaka till Daniels hockey kunnande. Apropå ingenting utbrister daniel "Galet vad Johan Davidsson åker skriskor snyggt" Martina och jag tittar på varandra och ser lite allmänt frågande ut. Ja Jo det gör han ju...
Dock ska det tilläggas att jag nog tycker att skillnaden är hårfin mellan spelarna på isen och frågar hur han kan se det? -Ja se på temu line han sitter ju typ ner när han åker skriskor, Johan davidsson gör också det fast inte lika mycket. Och det är snyggt!
Daniel som är ex hockeyspelare vet nog sin sak och jag bara nickar och håller med!
Johan Davidsson åker skriskor snyggt!
Schtek daniel har blivit mys daniel!
Tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0