idag är det eran dag!

idag skulle jag kunna berätta om:

Vilken sprudlande Vinterstad Västervik är! NOT! eller....

Varför fritidspedagoger tränar frisparksvarianter på rasten, eller....

Varför jag köper Kolafudge, som jag hatar, eller...

Så ska vi ta upp ämnet på allas släppar just nu detta är en mycket mycket speciell dag för 33 Kineser. Dom har suttit fast i en gruva sen 5 augusti. Just det! Minns du ens vad du gjorde 5 augusti? 700 meter under maren har dom varit och gjort ingenting! Fattar ni hur tråkigt dom lär ha haft! Man får ju verkligen hoppas att dom är polare och inte blev instäng med någon dom inte tyckte om. Det hade nog varit kämpigt! MEN NU SKA DE UPP! Vilken glädje! Jag skulle vilja vara där och bra se på dessa glada grabbar som får komma ut!

Välkomna UPP gossar!

 

 

tack för mig, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0