HÖST!

Idag är den en hyllning till hösten! Jag gillar hösten skarpt! Det är riktigt vackert faktiskt! Att gå runt och sparka på löven är ju faktiskt löjligt kul. Jag gillar att det blir kallt och man får ha på sig sweeta halsdukar! Så efter en bild säger med än 1000 ord ska jag beskriva hösten med mer än 3000 underbara ord! Till och med dalvik är sweet på hösten!

Idag när vi hade drama kom det fram att min dramalärare fått mycket respektingivande 13 rätt på tippset! Snacka om att han vann min respekt på ca 0.003 hundradelar! Han är numera lite av en förebild på skolan! Jag ska gå till honom ibland när jag behöver lite tips! Jag fick faktiskt redan idag några tips som jag ska begrunda noga!

13 rätt är RESPEKT!

 

tack för mig, hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0