"att plugga med fritidspedagoger är som att bygga korthus i en cementblandare"

Idag gick jag upp riktigt tidigt för att jag var duktig skolpojke! Filade till sidbenan och taggade till skolan! Men hejjans vilken dålig uppslutning det var idag som synes på bilden! Helt tomt!





Sen brakade iväg till Vetlanda för en snabb lunchdejt med Daniboy





Efter det skulle jag gå och fika hos mormor rycktet gick att hon hade bakat bullar och det vill man ju absolut inte missa! Där det finns nybakta bullar där finns jag! Jag bad Martina kolla upp mormors nr. Var på PUCKOT till syster skriver in "mormor" på eniros söksida! Smart!





Riktigt bra bullbakare! Men man går inte därifrån förens man doppat mins 7 sorters kakor! Nu får vi se vad kvällen har att erbjuda!


Dagens citat stod Linus för när vi satt och pluggade hemtenta i datasalen! "Att plugga med Friped är som att bygga korthus i en cementblandare"




tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0