lekterapi

Idag var vi på besök på lekterapin på Ryhov. Måste nog ändå säga att det vore lite av ett drömyrke. Träffa barn som kanske har det lite jobbigt och dötrisst på sjukhus och bara får träffa tråkiga läkare att sedan få komma dit å bara leka och glöma bort sjukdomen för ett litet tag. Hur berikande vore inte det?!


 

Idag i skolan bara haglade det lappar likt den ovan! Tror att många par bildades under eftermiddagen. Fast sen gjorde väldigt många slut också. Kalpna och jag var tillsammans typ 5 minuter! Sen gjorde vi slut! Även var jag ihop lite med Johanna me, men sen gjorde vi också slut!

 

 

Dagens föda intogs på stamhaket Tortellini, som gör stadens bästa pizza, på sant italienskt vis! Linus älskar husmanskost så han valde att dutta på några extra stänk ketchup på sin pasta.

 

 

Föreläsningen gick kanon med lite kaffe och snus så gick det som en dans!
(nej mor jag har inte snusat, detta är på skoj)
Jag tycker snus luktar bajs så det är jag inte alls sugen på. Gode Gud gör så jag inte börjar snusa, AMEN!




tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0