VIMSIGAJULLE...

Det har hänt mycket på klumpenfronten på sistone ska ni veta.
I lördags badade nattbad från flotte i hördasjön sjukt trevligt btw! MEN då hände det som inte fick hända. min (eller egentligen en telefon jag lånat av hanna f) trillar ut fickan studsar en gång på flotten försvinner sedan ner i det mörka vattnet med ett plums. Ohhh noo tänker jag å försöker handla  snabbt. VARFÖR mig?! å ur ska jag hitta den i vattnet här? Jag känner mig fram på bottnen med fötterna tänker jag å vips så står jag på den!? Upp sanbbt med den fortfarande lysande telefonen och ur med batteri å hela innansystemet precis enligt konstens alla regler. Hem å torka å nu lever den igen!

Det är inte flax som gör dina tänder vitare det är FLUX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0