I´m driving in my black BM whit my black AP...

TT - Audi TT
BM - Bently Motors
AP -  Tjusig klocka från Audemars Piguet
QVC - Ett tv shopping pogram
BB - Mobil BlackBerry
CK - Kalsonger Calvin Klein
PVC - Tajta lack kläder
JVC - (här) filmkamera
FHM - Men magazine
LV - Syftar förmodligne på ett par Louis Vuitton skor eller något annat från Louis Vuitton
LPR - Alkoholhaltig dryck
APC - Ett militärfordon (högst osäker)
PRPS - Japanska jeans
SB - Nike sneakers
SHM - Swedish house Mafia
NYC - New York City


Många har hört låten Miami to Ibiza med Swedish House Mafia! Även jag tycker den är guggigt fet! Doch har jag länge gått och grubblat på vad alla förkortningar i låten betyder. Med google som mitt enda verktyg började min Sherlock Holmes jakt! Och jag tror jag fick lite kläm på det!

 

 

 

tack för mig, hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0