jag säger som di leva: Jag är alltid redo för lite dunka dunka!

Idag ringde simon till mig och sa att det va dags för glöggafton 2LAX10. Sweeet tänkte jag och vände bilen mot Storgatan 71!


Följande har hänt 19,37:


Simon har slagit sig på pepparkaksburken
Elina har försökt övertala mig om hur SNYGG sapa arnea kommer att bli (jag är skeptisk!)
Samuel klinkar sensuellt på gitaren!
Jag har spelat många jullåtar som inte fallit simon i smaken!
Gruppfoto har ägt rum!
Simon har hämtat tvätten
Simon har nog redan druckit för mycket BLOSSA och sluddrar.
Glöggen är klar!

to be continued...................













denna var jag tvungen att lägga upp för att jag skulle visa elina eklund hur man lägger upp videoklipp på bloggen. (å hon ska ha gått teknik?!!? vad lär dom sig på gymnasiet egentligen?)



20,41

Simon tvingar att hämta julmust fast att jag är gäst!
Elina säger att hon vill vara på Åkes party på böda camping
Simon gnäller över dyra julskum!
Simon har frächat upp armhålorna!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hade velat vara med. Fy vad jag saknar er.

2010-12-14 @ 08:10:20
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Elina

Åkes party då eller? högsta önskan för sommaren 2011!

2010-12-14 @ 09:09:51
URL: http://eaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0