Love is in thiiii air

Simme å jag har länge diskuterat vad vi tycker är romantiskt och inte. Vi har nog inte riktigt kommit fram till mycket mer än att vi är två skilda romantiker. För vi vill nog ändå båda två påstå att vi är extreeeemt romantica. Simme känner att han är den här mer vardagsromantikern. Där gulliga lappar och fina små gester får stå i fokus. Jag däremot är nog mer av filmromantikern. Ev sett lite för mycket på lipfilm och därmed fått mycket tips! Jag önskar att jag hade gitarrens gåva att kunna stå utanför fönster och sjunga vackra bitar men så är ikke fallet.

 

OAVSETT!

Skönaste killen just nu Parker McDonald. Han måste ju förövrigt vara världens lyckligaste 1 åring! Många historier har man hört om de Amerikanska Prom tillställningarna men detta va det mest underbara.

Parker hade ingen att gå på sin skolbal med, men så under en lunch tillsammans med sina polare (skulle gissa GuangZhou) på samma lunch hak sitter hans tonårs kärlek Lindsey Vonn som förmodligen har fler medaljer än Parker har hår på bröstet! Men Parker ser sitt livs chans och stapplar fram och frågar helt enkelt fröken Vonn om inte hon skulle ha lust att på skolbal med honom. Och det bästa av allt! HON SA JA!!! Och enligt säkra källor så dansade de natten lång!

 

HÄNDER BARA PÅ BARA PÅ FILM???!!!

 

 

 

no affens Em (min baldejt) men jag hade också kunnat tänka mig fröken Vonn som skolbalsdejt!

 

 

 

vill du läsa hela historien om Parker: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vintersport/alpint/article13906800.ab

 

 

 

tack för mig, hej - Jag är Zlatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0