Qatar 68 miljarder

Spekulationerna ökar och allt från att flytta från juni till januari har diskuterats men det blev NEJ, AC och feta luftkonditionering har disskuretats det lutar åt NEJ, tak har diskuterats men NEJ. Problemet är värmen å nu har en ny lösning presenterats. Fjärrstyrda moln som ska minska värmen.

FotbollsVM spelades nyligen i Sydafrika och temat var folkfest, dans och ren och skär fotbollsglädje. Jag gillade det! År 2022 kommer fotbollsVM spelas i Qatar detta rika oljeland ska visa upp sina cash och temat där kommer snarare vara lyx å lax. Det tycker jag faktiskt är ganska ballt det me... Sydafrika satsade 12 miljarder på sitt arangemang Qatar kommer att satsa ca 68 miljarder. Sumering: det kommer inte bara brännas av en liten fjuttig kinapuff utan det kommer bli glitter och dans! Å jag vill dit!

"Tanken är att detta VM ska sakna motstycke. Arbetskraften? Filippiner och andra billiga asiater. Grönt VM? Glöm det."

 

 

Å folk undrar varför inte sverige kan få arrangera FotbollsVM, här är svaret, vi har de här arenorna att jobba med... Jag är glad att Sverige inte försöker sig på såna här spektakel.

 

 

 

tack för mig, hej!





Kommentarer
Postat av: Sandra

jag håller med, varför kan inte Lasse W spela närmare, typ Linkan eller Jönköping, ååh.. dumt att lägga konserter på söndag och måndagar också, hoppas man kan gå ändå :)

2011-04-11 @ 22:11:50
URL: http://sjosefsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0