floppen forslund



jag försöker ändå hålla en ganska positivt ton här på bloggen men iblan måste man få tala ut å lätta på trycket... Hur kan denna killen matte forslund jobba som spelexpert. Karl´n har ju inte ett rätt... Så här har det sett ut på hans sajt denna veckan dagar efter han har spelat...


  • Mina spel igår var inget vidare…
  • Mina spel igår var kalla…
  • Mitt enda spel igår Djurgården till 4,55 var chanslösa igår men idag ser utbudet bättre ut.
  • Mina spel igår var bara sådär



Mitt tips därför är att tippa motsatsen vad forslund tror så kommer du bli stenrik!

Nä svenska spel borde skaffa sig en mer pålitlig kille som expert å, tja jag finns tillgänglig om dom önskar mina tjänster.





tack för mig hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0