Gästbloggare FRIda

Cha cha bloggen!

Frida aka Frajday här. Påpekade till Victor med c att den har dålig uppdatering på bloggen. Då fick jag äran att gästblogga. Första gången för mig så är lite spänd :)

Jag tänkte berätta för er när jag träffade, eller snarare såg, Victor för första gången. På Gullbrannalägret 2006 fanns den en lång kille med brunt hår och röd keps. Nångång hade han bandana. Hur som helst var alla tjejer tyckte han var sååååå snygg, inklusive jag. Detta var såklart Victor Ewaldsson.

Men blyg som man var vågade man ju inte börja prata så därför kan jag bara säga att jag såg honom på Gullbrannalägret.

Förstå min förvåning när Victor och jag skulle börja läsa i samma klass på Högskolan. Jag kan väl säga att mina tonårskänslor har svalnat men det är ju alltid fint med gött kött i klassrummet!

Så där, nu är min bloggoskuld tagen och alla vet när jag fick syn på Victor för allra första gången!

Tack för mig hej!











(grusbarnet tar inte ansvar för gästbloggarens inlägg)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrev det via min iphone vilket gör att den blir autocorrect och därav alla roliga stavfel och konstiga meningsbyggnader :)

2011-07-07 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0