Varför blev aldrig jag någon superhjälte?

Idag fick jag läsa något som jag både tycket va huuuuur häftigt som helst och samtidigt blev jag lite avundsjuk. En superhjälde fast på riktigt. Han går runt på stadens gator i Phoenix gator och skapar lugn och ordning. Phoenix Jones är den som ser till att stadens invånare kan sova lugnt på nätterna. Varje kväll går han in i en seritidningsbutik och in i en lönndörr för att svida om till sin superhjälte dräkt!

Ingen vet vem han är...

En man såg sin bil bli stulen och innan han ens hunnit ringa till polisen kom där i full fart en man i åtsittande gummidräkt springande för att förhindra brottet!




Vilken liten pojkspoling har ninte drömt om att vara superhjälte!? Jag kan i alla fall själv dröma ibland att jag är en superhero! Fast då hade jag nog haft en snyggae dräkt!


Läs om den verkliga superhjälten i Pohenix här.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8374198.ab



fast som tekla knös en gång sjöng "gör mig inte till en hjälte, för hjältar faller hårt"...





tack för mig, hej!


Kommentarer
Postat av: Elina

VICTOR! vad har hänt med bloggaren i dig?

2011-01-20 @ 11:52:38
URL: http://eaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0