fruktasvärt sugen på pizza


Chaaa Chaaa

Idag (eller idag och igår) har jag varit så sjuuuukt sugen på pizza men sedan har jag varit för lat för att tillfredställa mig detta behovet... Och ja ich och med det faller jag långt ner på Mazlows Behovstrappa.

Annars händer det mycket i var är fester? - Varhester. Ombyggnationer och Hjördis har vartit på rymmen... Hon lämmnade en lapp efter sig


Som tur var rymmde hon inte längre än jag gjorde när jag var 8 år. Vid 22 tiden hade hon tröttnat och hoppade ner från taket. Tommy kunde nu sova med frid i sinnet. Asså det här med bloggandet är inte min grej jag pallar inte mer fruktansvärt osugen på bloggning och fruktasvärt sugen på pizza å GLEE. Undra vad fröken serneholt gör när inte hon är blogg sugen?





kämpa Victor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0