vanlig dag

Idag har det varit en vanlig dag i Jönköping!

Varit i skolan och pluggat lite. Mat på JIBS. När vi tyckte att vi pluggat klart kände vi oss oerhört inspirerade att testa NHL 11. Jag som aldrig tidigare lirat nhl tyckte det va ruggigt svårt och fattade ingenting! Efter två minuter slänge jag i frustration ifrån mig dosan och det lär dröja innan jag tar upp den igen!


Sedan begav sig Jag å kusin Jonas till JSIF som skulle kunna vara en förkortning för Jönköpingstudenter Som Inte vill bli Fetare, men det gör det inte! Men det är ett litet väldigt väluppfostrat och artigt sällskap som gillar att motionera lite i form av vollyboll! Det glädjande var att Även KusinJOnas verkade tycka det var trevligt och förhoppningsvis får jag med honom fler gånger!

*skaka rumpa*

 

Min bror Joffe har faktiskt ibland riktigt bra musik smak (hoppas han inte läser detta). PÅ en av hans skiva hittade jag dagens partyhit! ENJOY!

 

 

 

tack för mig, hej!


Kommentarer
Postat av: Moster Helén

Tack Victor att du tar hand om Kusin Jonas!

2010-09-22 @ 12:51:03
Postat av: Anonym

Ey, tror att det e nått skit med din blogg...

Den uppdateras ju inte...

2010-09-25 @ 00:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0