onsdag

Idag har jag varit i skolan heeeeeeeeeela dagen... På vägen till skolan hände en knasig incident!

Jag susade ner för dalviksbacken på min bruna superREX (cykel)
I en uppförsbacka möter jag en annan cyklist och jag drar mig utåt kanten...
Han drar sig åt samma håll och båda är envisa tillslut åker båda ut åt vänster i sista sekund och krocken är nästan ett faktum.

Lite irriterar säger han:
- Jag trode vi hade högertrafik i Sverige
Jag är sjukt kvicktänkt där kl 9 på morgonen och får ur mig:
- Sorry no Swedisch, dont understand????
Han:
- Ohh nothing!

Men en litet firnurligt leende cyklar jag vidar till min skoldag!

I skolan var det riktiga högstadie fasoner idag så som lapp prata i mun på varandra, sms och lapp skriveri!



Dagens höjdare var när Linus sa:
-Victor va stilig du är idag, Du hade platsat på Interantionella Handelshögskolan!
Jag:
- Tack, jag bestämmde mig för att vara lite preppy idag!

Tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: sandra

är sjukt impad av att du kom på den kommentaren på morgonen ;) hahah

2010-09-30 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0