IK tord!

Idag har jag representerat IK tord denna fin fin LILA förening, dessutom har dom as snygga shorts som jag fick äran att bära idag.

Idag har det spelats en härlig festlig fotbollscup. Vi snackar skumpa, fullsatt läktare, tobbe hade fixar grupies. Pris check på många tusen lappar. Eller a riktigt så glamoröst var det inte men en riktig fest med mycket sulfinter!

Mammas pojkar 2010

Om många hundra år kommer en liten pojk hitta ett dammigt foto likt det på bilden. Han kommer att rusa ner till sin morfar och ropa! "Morfar morfar vad är detta för stiliga män" Då kommer morfar säga. "Pojk sätt dig ner så ska jag berätta: Pojken som sitter i mitten det är jag, Detta var på den tiden då folk älskade sulfinten vi samlade kompisarna och slogs för läraryrkets status i samhället. En tid då inga filmingar fanns och en tid fotboll var ren och skär glädje" Och pojken kommer att kolla med stora ögon på sin Morfar och brista ut i ett "Wooooeeeww häftigt"

 

 

Ola Toivonen gästspelade i ett annat lag!

 

 

tack för mig, hej!

 


Kommentarer
Postat av: P&D

Du skulle ställt dig jämte så man kunde jämföra era ben. Det hade varit underhållning det!

2010-10-10 @ 19:10:35
URL: http://angelswithoutwings.wordpress.com
Postat av: palmas

hur gick de då??

2010-10-11 @ 03:08:29
Postat av: GRUSBARNET

vi kom 2 a segt men vi hade vackrast spel riktigt tica tacca!

2010-10-11 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0