Henning!

Henning är en klassbabe som är väldigt trevlig! Jag hade äran att få sitta bevid henne på dagens föreläsning! Men idag hade Henning ingen bra morgon! Precis när det skulle börja plockar Henning upp sin frukost! 2 RUTOR plopp?!!
Henning har ingen berättat för dig att Frukost är dagens viktigaste mål! Skrämmande att se! Nog för att du är student men men! Ja ialla fall visade det sig att hennes plopp krossats på vägen till skolan!



med uppgiven ton: Åhhhh min plopp har gått sönder!



JAja morgonen fortsatte och Henning började tappa mer och mer fokus från föreläsningen. Med ett smygfoto kan jag konstatera att hon ändå hade fullt upp med annat? SMS pojkvännen? Skriva till mamma? Hitta sluta rökningsmetoder på nätet? Vad vet jag? Men jag lyckades nog allt snappa upp att den innehöll orden: Natt och Henrik.

Ja ja Henning kommer bli en utmärkt fritidspedagog! Hon gillar barn så mycket att hon har bestämt sig för att sluta röka lagom till utexamineringen! Bra Kämpat Henning! Av mig får du 5 av 5 likabehandlingsplaner för dtt initiativ!





Zlatan va skön igår på matchen!



tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

hejsan, :) allt rba med dig idag?

2010-10-14 @ 13:47:27
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: lovisa

Vad händer idag?:)

2010-10-14 @ 13:48:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0