Du söte tid...

Kom hem till mitt kära Modershem nu ikväll. Ögon föll på köksbordet där kameran låg! Oj oj oj tänkte jag nu har morsan varit i farten igen! Det kan inte sluta väl! Det finns mycket bra att säga om mor men alltså foto är inte hennes grej! Man vet aldrig vad man hittar i kameran när hon har fått tag i den! Det samma idag idag kunde man hitta ett X antal ego bilder! Som hon tagit och man kan ju riktigt se framför sig hur hon tar kort på sig själv. Du store tid!



Ungefär så här tänker jag mig att det ser ut! Saken är dock att hon inte är 14 som personen över utan snarare dom vända siffrorna! + lite till tror jag.

Resultat:






+ 17 bilder till...
EGOBOOST!






Vill ni hjälpa mor min att välja brillor så skriv å tyck till då blir hon jätte glad!






tack för mig, hej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Victor, du är ju min lille ögonsten, men detta är inte OK, bara så du vet det.

2010-10-23 @ 11:02:13
Postat av: Frajday

Dom sista!

2010-10-23 @ 12:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0