Hitch!

Nu kan man verkligen säga att jag ridi´n on my dolpins doin flips and shit! Fått det stora ansvaret att försöka hålla slejon med frus blommor levande medan dom är på böda. Det första som händer är att jag ser till så deras internet inte fungerar. No no no no tänkte jag å tog hit några av landets bästa dator exterter som bara stod som frågetecken? Lite smått nervös sätter jag mig vid datorn och trycker på i principt allt som går att trycka på! Men helt utan resultat. Men när jag vaknade idag fungerar allt som ett strålande vatten.

Btw så försvan min telefon går, eller den va aldrig borta men min så kallade vänner gillar att busa med mig så dom tog och gömde den. Eller stopp jag ska inte säga ni jag ska säga du!

Här är kvinnan som inte lärt sig något vett i att hantera sina 10 fingrar hon skapats med. SKANDAL.




Tyvärr är hon ganska snäll emellan sina stunder men de där är INTE okey och högst barnförbjudet! Men nu har jag hängt ut min första person det ska visst vara modert att hänga ut folk!


Kommentarer
Postat av: johannes

Helt rätt bara häng ut henne!!! Inte okej, ovh verkligen inte okej att göra de imot mig! :O

2010-07-14 @ 23:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0