Ohhhllaaalaa

Hej jag jobbar denna veckan på sågverket (Sveriges farligaste arbetsområde)! Jag tycker allt det är lite manligt när man kommer hem lite oljig och smutsig efter en dag på jobbet. Pelle, Gunnar å Johne är sjukt trevliga att jobba med!

En av mina arbetsuppgifter består av att när jag hör en bra partylåt i radioetern så ropar jag ut i hörlurarna :
"Disco på P3."

Jag har även inlett en liten strid med telefonbolaget 3 men jag hoppas att lagens långa arm vinner!

MIn läxa som jag pulat lite med under sommaren är nu klar! 49 stycken växter är nu inplastade och redo att lämna in till Högskolan. "Virres flora med de allra vackraste växterna" Jag är riktigt nöjd och tänker ibalnd att man kanske borde sadla om till botaniker! Varför inte?



Imorgon har jag en trevlig fotbollsmatch och jag vill så gärna vilja, jag vill jag vill jag vill. Ekenässjön borta är en trevlig match. Jag tror den kommer innehålla en del fysiska tilltag. Snälla låt mig vinna. Cause baby! I ain´t not a loser, I´m a vinner!

Daneil haLL, bring it on!

//tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken idolbild! Bättre än hockeybilderna.

2010-08-19 @ 19:34:58
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Daneil haLL

Sorry, your not a winner. I am!

2010-08-21 @ 16:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0