filmtips

Förra veckan såg jag en hel del film och jag tänkte ge lite kritik både bra och dålig, och vad vad jag tyckte om dom.

Vi börjar med

Shes out of my leauge:



Sjuuuuuuuuuuuuuuuk skön film som jag såg! Det var Jonas Hördegård som tipsade mig om denna fantastiskt trevliga film! Helt klart min sorts humor. Det fanns även lie tankvärt i denna film (eller typ aaa). Men främst var den bara galet rolig! Samt att damen i denna film var riktigt söt! Man får hoppas på samma tur som Kirk.

Den får 4,5 av 5 Popcorn skålar.


The green mile:



En gammal klassiker som har sjukt höga betyg på imdb och finns med på massa topplistor av bra filmer gemon tiderna. Så jag tänkte den måste jag väll ta mig tid att se någon gång, så jag såg den. Blev poositivt överasskad faktiskt. Är i vanligt fall inte så förtjust i gamla filmer men det var helt okej. Ingen film jag förmodligen kommer se igen men jag är glad att jag såg den. Tom Hanks är som vanligt bra i filmen.

Den får 2 välfyllda popcornskålar av 5


Hitch:


En film som ett gäng kompisar såg medans jag satt å försökte laga en dator. Så jag tänkte jag ser den nu istället sjuuukt rolig också. Will Smith är kung. En film alla borde sett innan sommaren är över. Finns många bra och användbara tips för killen som vill fånga sitt livs kärlek på rätt sätt. Se filmen eller ring mig så jag jag ge lite tips!

Filmen får 4 popcornskålar av 5

såg fler filmer men det får vi ta någon annan gång

tack för mig hej!

Kommentarer
Postat av: debbie

ujuj virre. jag hade verklige missat en himla massa skoj i din blogg. får läsa lite oftare nu ;)

2010-08-09 @ 10:47:57
URL: http://debbieg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den första såg jag häromdagen, riktigt bra film!

Har man tur lyckas man själv med en 10a, fast av andra könet såklart ;)

2010-08-09 @ 17:34:07
Postat av: GRUSBARNET

hallå ni kan ju inte vara anonyma då vet jag ju inte vem det är!

2010-08-09 @ 21:09:43
Postat av: Anonym

Joho! Jag gillar å vara anonym juuu! Vi är sånna här i jkpg^^

2010-08-09 @ 21:52:27
Postat av: debbie

jag är inte anonym, och nu har jag beundrat din fina blogg virre. :) OCH din klocka. fiin!

2010-08-10 @ 23:11:26
URL: http://debbieg.blogg.se/
Postat av: Jonas

Åh, man ska alltid lite på mina filmtips! ^^

2010-08-19 @ 22:38:59
URL: http://twitter.com/daserdbeer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0