en dag som idag!

Idag vill jag tacka Robert alias: SPETAN att han är en sådan fin vän som förstår mig. Han är för mig på willys som Jesus var för sina lärjungar. En man kunde lita på, och ha sjukt trevligt med! Idag har Spetan och jag kommit på med vi ska pyssla med i framtiden, vi ska starta ett fotbollslag! Vi tänkte oss en namn som AFRICA BK. Affärs iden handlar om att vi tänkte oss att åka ner till Afrika hitta fotbollstalanger ta med dom till Sverige och låta dom spela fotboll hela dagarna.

STOPP tänker ni, detta är ju slavhandel!

Men det är just vad det inte är. Dom tycker ju det är kul att spela fotboll och samtidigt får dom en slant för det.
Hande det varit slavhandel hade vi tagit hit dom och tvingat göra något dom avskydde. Typ städa!

Johan lovade att sponsra oss med Eldorado sunkis till matcherna! Vårt första mål är Superettan. Det är inga problem och nå, vi är snarare redan där i tanke redan. Spetan ser redan fram emot Campions leauge!


Spetan fick dessutom en fredagspressent av mig idag på jobbet, jag tror att han blev väldigt glad! Det var en singel med SHEBANG och låten SHENA IS A PUNKROCKER.

//tack för mig, hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart tog skägget vägen? Från en dag till en annan. Huxflux, borta.

2010-08-07 @ 10:23:27
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0