det var en gång en optiker!

Idag har jag varit hos optikern! Det suger alltid lika hårt! För varje gång jag är hos optikern måste jag ljuga!

Så här brukar det låta!

Optikern = O
Jag = J

O - Oj va lände sen du var här nu!
J - Mmmhmmm
O - Men du har väll inte i linserna så länge, DU vet det är väldigt viktigt att du byter linser varje månad!
J - Ehhh .... ja ja ja jag har inte alltid i min linser
O - Nähe men du har glasögon då eller?
J - Mmmmm


Jag byter inte alls linser varje månad snarare var 1,5 månad och JAG har aldrig glasögon istället.




Kommentarer
Postat av: Elina

HAH jag har slutat ljuga och säger att jag aldrig använder glasögon utan alltid har i linser han har sagt att jag ska leta upp ett par glasögon varje gång jag varit på syn undersökning, sedan jag började med liser i 7 an. Så jag tror mer det är en rutinfråga och att dom egentligen inte alls bryr sig.

2010-08-11 @ 14:54:59
URL: http://eaed.blogg.se/
Postat av: Celina

...vad sägs om 3 månadersintervaller? Väl beprövat :)

2010-08-11 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0