Brittebo!

Måndagen och tisdagen spenderades i Brittebo på en lägergård där klassen skulle hantverka diverse grejjer. Och oj

vad vad vi knåpade och grejade. Här kommer ett axplock:

 

Frida (som var i samma grupp som jag, som alltid) tillverkade saker i skinn och läder här ses frida tillverka äggformade jongleringsbollar. Trots att jag hackat mycket på henne är humöret fortfarande på topp.

 

Maria med flera tillverkade en lådbil. Maria hade snyggast outfit under dagarna.

Aram täljde en träskål!

Jag själv fick inte mycket gjort då jag tog på mig köksansvaret på heltid. Det skulle kokas kaffe det skulle hämtas kakor och det skulle diskas.

Men vilket fika sen!

Tänk att ofta är det bara det enklaste fikat som kan göra en annan människa lyckligare än om hon vunnit på lotto! Johanna Nygren jag tänker på dig! Eller som hon själv uttryckte det "Det fanns för lite rosa på brittebo"

Kvällen kom, och vad är det som kommer som ett brev på posten då?

JUST DET

JOHAN PH HEINONENS HETZ ABSTINENS.

"Lev livet innan livet lever dig"

Dagarnas största glädje var ändå följande

Sofie -Victor du är som Ernst du

Victor - Som Ernst?

S - Ja Kirsteiger, Du ligger där barfota och med stickad tröjja Du kan loga fixa saker me!

V - Hahaha va snällt

S - Ja du är en lillErnst!

Det där blev jag galet glad över vem vill inte vara lillErnst lixom!

 

 

Tack för mig, hej!

 

 


Kommentarer
Postat av: sandy

Ja, vem vill inte var Ernst! Gött nice beröm! :)

2010-09-15 @ 20:46:29
URL: http://sabana.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lill-Ernst borde då kunna vara fullt kapabel till att rusta upp en spegel. Eller hur? ;)

2010-09-15 @ 20:55:45
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0