Vill kunna trixa!

Dagen har bestått av att man har luftat sin gammla skateboard lite, det var gutt. Men galet vad jag skulle vilja kunna trixa lite! bara flippa upp den lite på trotoaren hade räckt men är man ett grusbarn så är man! Vi har inte det i blodet. Linda hakade på och högg min lonka. vi hittade ett par riktigt trevliga backar man kunde surfa ner härligt på! Linda hittade dessutom en strykbräda precis en sådan som hon just behövde och tänkt köpa! Hur fantastiskt är inte det!

Sedan har jag agerat lite hemma fru strykit och tvättat. I min tvättstuga finns även en mangel. Där ska jag mangal som aldrig förr!

Idag är det en viktig dag! Zlatan från start i milan! Borde bli succé. Imon kort kommer även en väldigt väldigt fin gästbloggning! Läs den, den är fin!

Bollen är rund

Lövbiff är gött!

 

tack för mig, hej!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag läst ett av dina blogginlägg!



Tack för lonka turen!

2010-09-14 @ 17:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0