Underbart

Bloggläsrana ökar det är riktigt trevligt tycker jag. Jag blir lika glad varje gång jag loggar in! TACK! Men nu till dagen. Dagen började med att vi hade föreläsning om mossor, svampar och lavar. Snacka om att man inte direkt är sugen på en sådan föreläsning! Det låter ju dödstråkigt! OCH det var det me! Men för dagen nyklipta lärarPER va skön han hade hittat en film om mossa på Youtube som han visade. Sjukt nöjd var han. "Lägg märke till den fina musiken i bakgrunden"

 

"MOSS A TRIBUTE" hette filmen!

Sedan stod det Lunch på schemat och vi begav oss i enad trupp till JIBS, där kan man köpa god kebabtallrik och det gjorde vi. Vi manglade kebab men som PH sa: Idag var det inte jag som manglade kebaben, Kebaben manglade mig" Vi han även en sväng till HR vårt klassiska tippställe i staden. Stället suger för vi vinner aldig när vi kör där! SUCK idag tror jag att Norge har förstört min kväll. Men Sverige SWEET!

 

Tomas, PattLISA, Samuraj ville törstade efter att vara med på  bloggen så självklart får han det. Här är tomas riktigt duktig och studerar växter. Växter som han senare på dagen skulle ha prov på. Tomas är en riktigt ambitiös skolpojk ser ni. Den uppmärksamme ser även att han inte äter något sliskigt godis utan ett äpple för att hålla sin välsvarvade kropp i trimm!

Norge suger!

Bravos tropiska Jucie är smaskens!

 

tack för mig, hej!


Kommentarer
Postat av: las palmas

underbar läsning gunsan =D tack för att du ger mig en inblick i ditt liv nu när jag är lite för långt bort för att kunna närvara ;)



hoppas allt är bra med dig annars!

2010-09-08 @ 03:35:31
Postat av: Hanna

Enligt personantalet på bilden verkade inte föreläsningen locka särskilt mycket. Det andra alternativet är att du är väldigt ambitiös och sitter längst fram? :D

2010-09-08 @ 08:06:25
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0