rubrik

I helgen har jag bland annat tittar på fotboll, topp derby i Vetlanda. De två div 4 lagen Vetlanda FF tog emot Hvetlanda GIF. En trevlig lördag eftermiddag där solen sken och jag måste säga att jag nog tog fram det blåa i mig och höll mina tummar på GIF de verkade ha betydligt trevligare stämmning i sitt lag än gnälliga VFF. Uch för gnäll! Linjedommaren på våran sidda gjorde ett mycket bra jobb och hade dessutom stenkoll på tiden. Robert var snäll och gav mig en gratis kaffebiljett. Men  det var innan han visste att det ingick en bulle, hihi!



Just det detta skulle jag skriva om me hemma hos Martina och Daniel kan man få det mest fantastiska fikat. Inte nog med att deras bullar är ena riktiga höjdare så kan man få de godast muffinsarna ( å då gillar jag inte ens muffins för dom brukar vara hemskt torra) men dessa är ett undantag.!  SEN kan man få ett fantastiskt gott kaffe och hela processen är riktigt cool. man får först välja typ av kaffe i små "kaffetabletter" sen ska man skumma mjölken. Martina älskar skum (kanske hängt för mycket på skummdisco?) medan daniel och jag är lite mer vuxna och driker skum med måtta. Det fantastiska med mjölkskummaren är att man kan skumma allt även kalla grejjer! tänk er kall skummad oboy!

Friidrott är tråkigt!
Landslaget spelar fotbollstennis på sina träningar presic som örjan.

Tack för mig hej!

Kommentarer
Postat av: Pilen

Ilja <3

2010-09-10 @ 11:17:02
URL: http://angelswithoutwings.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0