Gymnasten!

Idag har jag haft gymnastik i skolan 3 timmar det lektes allt från "tunnelkull" till "vaktmästaren" hur roligt som helst och våran fröken är jätte snäll. hennes motto är FRUKOST ÄR DAGENS VIKTIGASTE MÅLTID! Nille var som syes riktigt sugen på gympan även om han fördagen var lite förkyld! Bra kämpat Nille låt inte baciluskerna vinna över dig!


Här är fler pojkar som förbereder sig för en dag i gymnastiksalen!

 

Efter gymnastiken bar det av till skede och spela fotboll. En nagelbitare men självklart drog Örjan längsta strået! Min roll för dagen bestod i att punktmarkera en kille i en halvlek! Det var ganska roligt faktiskt! Ett halvt mål och ett gult kort är ett bra facit tycker jag! Vinsten firades på Mcdonalds med två glada pojkar som avskyr när man tar ens pommes!

 

Smaklig måldtid!

tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart hade gympan någonstans?

2010-09-06 @ 22:43:05
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Nina

Ser ut som idrottshuset på bilderna? Där har man vart måååånga gånger...

2010-09-07 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0