Gaah

Idag har jag verkligen haft ont i kroppen efter allt gympande! Men nu är det färdigt med det så nu kanske det lugnar sig lite. Man känner sig ju ändå ganska nöjd efteråt!

Idag intogs lunchen på ChiliThai. Galet va gott och galet vad mätt man blir! En buffé för en smålänning är inte alltid den bästa kombon. Men va katten! Idag manglade maten mig! Men som PH skulle sagt LEV LIVET! PH som jag förövrigt gärna hade sett i kanal5´s storsatsning KUNGAR AV TYLÖSAND. Min dröm är hatt han skulle gå där och hetsa och basunera ut mottot LEV LIVET! Tyvärr skulle detta förmodligen inte vara kanon för hans lever och han skulle dessutom behöva gå till ungdommsmotagningens drop-in betydligt oftare!

 

På tal om Ph skulle jag från FriPEDs vägnar villja skänka ett stort grattis till hans mormor som idag fyller 70 (tror jag) Egentligen vore en enorm blommsterbukett på sin plats men det kommer på 80 årsdagen istället!

Här ringer Ph sin mormor och grattulerar se så lycklig han är!

Det är även glädjande att Vetlanda producerar talanger till Idol2010. Både kalle å anton har manglat sig vidare!

 

Kan någon uppfinna en diskrobbot!?

Studiebesök i ett träsk imorgon!

 

tack för mig, hej!

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Diskrobbot låter som en bra idé!



Inatt drömde jag att du och simon jonsson blev ihjäl skjutna i withalas aula och samuel var försvunnen! jag tror jag har kollat för mycket på film. Men jag var helt knäckt och tacksam när jag vaknade! kort sagt. se till att inte bli ihjäl skjuten och håll reda på samuel. :D

2010-09-09 @ 21:19:46
URL: http://eaed.blogg.se/
Postat av: emmy

han din kompis verkar vara snygg. hälsa från mig.



ps. när fikar vi? :)

2010-09-09 @ 23:32:48
Postat av: sandy

vi gillar röda korset! :)

2010-09-10 @ 00:30:23
URL: http://sabana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0