crazy vecka!

Den senaste veckan/helgen har varit galen fullt upp 24/7 men riktigt riktigt trevlig det har varit inspark i staden och jag har tagit mitt ansvar som fadder att visa min favorit nollor det bästa från standen Jönköping! OcH disco på kåren är fortfarande grejjen. Mina fadder kollegor har också varit ur gulliga! Nedan syns Mulle å Tobbe som varit min bodyguards i veckan.
.

Kan nu även medela att jag vunnit min första juridiska kamp. telefonbolaget 3 är ett riktigt toppen företag och jag vill rikta ett speciellt tack till Cammilla på reklamationsavdelningen!

Idag har vi haft lektion vid en solig Rocksjö och letat slemmiga kryp som bor i vattnet och i gegan. Fika var nerpackat och det var en riktigt spännande dag. PH skulle bestämmt fånga en and som han retade sig på med hans jaktlycka slutade i en flopp. Lärare Per sa dok att det inte borde vara speciellt svårt att fånga en and bara man har lite lockbete! Men sen sa han att vi inte fick fånga en, Per är en riktig djurvän han som kan det mesta i Naturen. Verklighetens SKOGSMULLE!

 

tack för mig hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0