el capitano

 

Nu är det många som undrar varför det ligger en bild på stenis uppe på bloggen. Låt mig berätta. Han är inte bara en utmärkt Capitano för Örjansgossar, han är även en riktig spexare. Igår fick jag höra den mest fantastiska historien om det kan gå till när han inhandlar sina kläder.

 

Tränk: Stenis vilken fin mocca jacka du har köpt!

Stenis: Ja hahah vill du veta hur det gick till när jag köpte den?i


Givetvis vill Tränk det!


Stenis: Jo jag gick i butiken å sa så här, "Hej godag va har ni här, kan man möjligen få köpa en jacka här"

Jag: Nä du skojjar!

Stenis: Nej nej jag lovar Klitch va me, Sen tog jag första bästa jackan dom hämtade jag orkade inte stå där å vela!

 

 

Det kommer komma mer från helgen senare här så häng me!

 

 

tack för mig, hej!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0