today

Hallå alla bloggläsare, ny morgon med nya möjligheter. Idag blire beachen igen trots att det är en smua molnligt men dan å jag ska visst spela någon turnering. Vi har talats vid och samtycker att det inte alls vore pinsammt att komma sist.

Igår fick dan reda på att joe cole hade gått till liverpool och ett tag svävade han på moln, jag är interiktigt lika säker på att han kommer göra den succen men gör han det är jag ändå den förste att gratulera.

Vi fick oss även ett par heta speltips men dom håller jag för mig själv när det är dags igen att beta loss på spanka ligan!

Livet på böda är ändå fantastiskt trevligt, vi har schteekt på varje kväll. Igår file´minjounge och igår plankscchhhtek de är sweeet.  Att varje natt somna till simes gitarr plinkande är underschööön! men ikväll kan det bli tal om disco vid vagnen runt 8 snåret verkar det bli. kom dit allt chicks det är ett bra tips om ni inte vet vad som ska hända ikväll!

efter som att jag bloggar fårn henkebenkes dator blir det en bild från hans galleri igen hellt mot hans vilja.



det blev en bild på lasse som är henkes far, en sjukt trevlig kille som är en riktig fixare och alltid glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0