Jag blir så trött

Jag blir så trött! Det har hänt igen som vanligt. Min/hannas telefon är borta. Denna gången befarar jag att jag aldrig mer kommer att få se den. Det har gått så långt att jag spärrat mitt sim kort. Det hela hände förmodligen vid östanå strand igår kväll. Skulle dit i glada vänners sällskap och bada lite. Frid å fröjd och just där och då är det största problemet att jag inte har något snöre i mina badbyxor så dom åker nästan av mig när jag ska dyka!
Men på vägen hem upptäck det. VAR ÄR TELEFONEN? Pappa har ju lärt mig att jag ska känna i mina fickor regelbundet och jag har blivit lite bättre på det! Men just där och då låg väll mitt fokus på någon söt flicka eller något annat. Det kan man faktiskt inte råför!
Och en Intensiv jakt drog igång hem och leta igenom hela lägenheten. Ingen telefon. Åka till Simon och kolla igenom hans bil + plus badkasse. (men hans port dörr var låst så det failade ganska hårt så fick ingen kontakt med simme) Hem igen in på MSN och be simme ringa vännerna som var med vid stranden för att se om dom hade sett den, men ingen telefon.

Då kommer problem två upp mobilen var ju min enda väckning nästkommande morgon, hur ska jag nu vakna 06,30 för att åka å jobba på morgonen. Ett stort svart moln svävar in i min mage och jag vill helst av allt bara svimma av och vakna i västindien på en ö utan både telefoner och bekymmer. Lyckas ändå sätta tv:n så att den väcker mig på morgonen. Men dagen har mest varit tung idag. Mycket grubblande om vem som kan tänka sig ha tagit den.
När vänder det och man kan se den lilla strålen av ljus?
//sorgsen klumpen:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns bra att du inte säger något utan att jag får reda på det via bloggen...

2010-07-17 @ 00:06:34
Postat av: Hanna

Den över var från mig...

2010-07-17 @ 00:08:15
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0