hemkommen från böda!

 

Pappa hade på sig favvo tischan

Hjördis var riktigt glad att se mig igen



Då var man hemma från Böda och välkommnad med öppna armar. Lite förvånad blev jag allt när tina å daniels bil stod hemma men trevligt tänkte jag! Utfrågad som vanligt.

Dagarna har varit väldigt gemytliga men nu vill jag bara spela meeeeeeeeeeer vollyboll. det är ju crazy vilken fest alltså. Hemvägen hade jag sällskap av två galanta damer vid namn emma å jenny det var trevligt bra mycket trevligare än att åka hem själv.

Men vad jag saknat Hjördis kom jag på när jag kom hem så det första var att leta upp honom å goseligosa med honom tills han blev helt vild.

Det är många man vill tacka efter helgen jag börjar:

Bödagårdens personal
Janne och Maria
Muskitörerna
Alla galanta damer jag limmat på
club JOSEF
min polo
beach aid
alla jag spelat vollyboll
astrid på böda sand
carola
löttorps camping
ÖLANDS RESTURANGER
mor å far
mikasa

and GOD creater of all the good stuff!

A perfect day, what´s more to say. This summer will never ever end!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0