Ett grusbarns bekännelse...

Jag är ett grusbarn!
Det finns många grusbarn i Sverige som har haft en uppväxt med både enorma fördelar men även små viktiga saker man aldrig kunde göra. Vi kunde aldrig åka skatebord för vi bodde vid grusvägar, vi kunde aldrig spela basket för det är inte så lämligt på grus. Men som sagt var låt inte detta mörka det fina i grusvägarnas mystik. Det är vackert med grusvägar, som grusbarn kan man varndra barfota i princip överallt. Det är härligt. En jobbig sak till är att få fort man tvättat blien blir den smutsig igen, men vad är väll en smutsig bil om 100 år när allting
kommer omkring?


Men nu är det inte tid att bli nostalgska på. Idag ska det jobbas, kvällspass det blir nog trevligt tror jag!

Helgen har bjudit på mycket äventyr riktigt sweet!
Fredagen spenderades lite i östanå meg grill å vollyboll. Sjukt sweet att få mysa lite med mys igen! Sen vakades det filmkväll men jag fick ontimagen attack så jag åkte hem.

Lördag bestod av fotboll Jördis å jag

Söndag var minifolf touren igång igen rundan gick galet långsamt sen bad bad bad å el grande fotball world cup finale sepectularie. Riktig trevligt. Upptäckt en ny sak under VM live odds. Galet va roligt! Å det bästa av allt säkra pengar tillbaka!

tack för mig HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0