balkonger å grannar...

Nu när jag redan har berättat om när min mobil plumsade i vattnet tänkte jag även berätta en till liten fin historia om min lånelur. Vi satt ett gäng hemma på emils balokong en varm dag i juli. Satt där och tittade ut över staden och bara njöt och chillade. En kopp te stod på värmning inne i köket. "Jag går och sätter jag mig lite på balkongen så länge tänkte jag". Eftrsom vi promenerat va jag lite trött i benen så jag slängde upp benen på baklongräcket. Donk!  Oj vad förvånade vi blev när vi tittade ner! Där på grannens balkong i en resväska grannen hade ställt på vädring låg den! 

Efter som att klockan runnit iväg blev det jobbigt besök ner till grannen! Men inget svar så jag fick lämna en lapp i brevlådan! (jag blev hånad för att jag formulerade mig så trevligt) men tvådar senare var mobilen tillbaka hos sin rätta ägare!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Överdriv inte kära du, telefonens rätta ägare är jag.

2010-07-15 @ 21:41:10
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: sofffan

och hur mår din mobil idag? vet du det?

2010-07-16 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0