Om vi dansar?

hej jag har varit på frizon i örebro så jag ber om ursäkt att jag inte kunnat blogga något! men ibland är livet utan dator galet najs!

Helgens citat står min vän Simon Jonsson för:

Johanna Tallenfors: - Kan ni dansa då?
Simon Jonsson: - Om vi dansar? Det är väll lite det vi gör!

Annars har det mest beståt av chill och många fina möten av folk man ser sällan och folk man träffar oftare!

Jag gillar frizon skarpt. Den får 5 av 5 smultron!

I går kväll hittade jag min nya stil Preppy heter den tror jag. Enligt wikepedia är det:

"Preppy syftar på en livsstil som liknar den man klichémässigt ser vid exklusiva privatskolor i främst nordöstra USA och i vidare bemärkelse etablerad överklass på amerikanska östkusten. Ordet är ursprungligen ett slangord för preparatory som kommer från preparatory school, där välbärgade amerikanska barn går innan de fortsätter till ett ofta privat universitet. Preppykulturen betonar utåtriktad personlighet, intelligens, idrottsutövning och förmögenhet."

Tyvärr var det nog en engångsföreteelse men det var trevlig och jag lite halv trivdes i det! Tyvärr har jag inte heller någon bild på den outfiten jag bar, men men!

DAGENS GREJ ÄR ÄNDÅ ATT JAG ÄLSKAR DISCO! STAPPLA HEM GENOMBLÖT FOTSULOR SOM VÄRKER OCH VEV ARMEN SOM BARA HÄNGER! DISCO ÄR LIVET!

// tack för mig, hej!


Kommentarer
Postat av: Elina

Ni gjorde helgen grym!

Preppyvirre!

2010-08-16 @ 16:44:44
URL: http://eaed.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag håller med ovanstående talare.

2010-08-18 @ 23:07:39
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0