jag går å fiskar... fiskarna är döda!

 

Idag gick jag och fiskade! Min lilla sjö är väldigt fin och det är väldigt gemytligt att putra runt i sjön och stanna till på ett ställe som ser bra ut och kast några fiskekast! Dagens fångst bestod av 0 fiskar. Snacka om flopp! Min egna analys av fiaskot var att jag var ute lite för tidigt på dagen, tror fiskarna tog sig en liten middagslur JUST När jag var ute. Snacka om osis!

Jag som till och med sparat lite fiske skägg dagen till ära! Det har jag sett att dom har i pogrammet om extrem fiske så jag tänkte att det kanske vore något att testa men inte ens det kunde locka fram fiskarna idag!

 

Ikväll hoppas jag att det kanske blir lite fotboll på KVILLA PARK!

/ tack hej


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du skriver ju bra. har jue talang =)

2010-08-12 @ 18:56:12
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0