Att missa säsongens roligaste match. (Gästbloggare: Simon Jonsson)

Då var det min tur..

Bitterheten finns där helt klart. Jag som laddat ganska hårt för vår match mot ekenässjön i omgång 2. Men det var innan jag fattade att det var på ett datum där jag inte kunde vara med. Det finns inte mycket som går före en match av denna kalibern, men denna gången fanns där ändå en ordentlig anledning. Ska man vara värd på en gammal kompis bröllop så får man allt ta o ofra lite för planering och fixande.
Men tänk o få springa ut på gräsplanen istället o bara vara sugen på o springa ihjäl sig för en vinst! Hade varit fiint. Det sura med att missa denna matchen är framför allt att jag jobbar ihop med Ekenäs tränare och det har ju talats och munhuggts ganska mycket inför denna match! Vi i örjan har ju ändå 3 raka vinster mot dom!
Sen får man beskedet att vi förlorat med 4-0... Då blir ju inte glädjen total direkt.. Nu får man väl höra det i ända på jobbet. SUUG!

Nog om detta!

NU står Virre här o dansat till ung vänsters val-låt "robins hoods vänner"! Om en stund bär det av till familjen Carlson o sen till Donkn med grabbarna för en sista burgare med Robert Lundström som ogift. Det är något vi försöker göra till en trevlig liten tradition..

Sorry Virre om jag dragit ner läsarstatistiken nu. Bäst o sluta skriva!

Over & Out!




Kommentarer
Postat av: sandra

hahhaa gillar bilden :)

2010-08-23 @ 10:02:22
Postat av: Anonym

Simon du borde börja blogga!

2010-08-23 @ 10:18:41
Postat av: debbie

haha!

2010-08-23 @ 19:53:21
URL: http://debbieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0